Rok 2013

Pochodu osvobození se zúčastnilo celkem  215 osob, z toho pěší - 97, cyklo - 19, dětská trasa - 99 (51 dětí + 48 dospělých).

Start i cíl pěších a cyklistických tras 27. dubna 2013 v 6:00 – 11:00 h v Nádražní restauraci ČD. Start dětské trasy od 8:30-10:45 h na Masarykově náměstí ve Vyškově.

Pěší trasy Pochodu osvobození Vyškova 2013

• 11 km: Vyškov – Nosálovice – Kašparovský dvůr – Drnovice – Chocholík, rozhledna – Vyškov
  • 16 km: Vyškov – Dědice – Opatovice – Obora – Pod rozhlednou – Chocholík, rozhledna – Drnovice – Vyškov
  • 25 km: Vyškov – Dědice – Opatovice – Obora – Kateřinské údolí – Ježkovice, pomník – Ježkovice, rozc. – Kopaniny – Drnovice, Na Žlebu – Chocholík, rozhledna – Vyškov
  • 33 km: Vyškov – Dědice – Opatovice – Obora – Kateřinské údolí – Ruprechtov, U hřbitova – Černov – Ježkovice – Kopaniny – Drnovice, Na Žlebu – Chocholík, rozhledna – Pod rozhlednou – Drnovice – Vyškov
  • 52 km: Vyškov – Dědice – Hamiltony – Rychtářov – Kuchlov,zříc. – Ruprechtov,U hřbitova – Rakovecké údolí – Bukovinka – Lhotky, – Malá Říčka – Kalečník – U tří javorů – Račice – Pístovice – Pístovický rybník – Kopaniny – Drnovice, Na Žlebu – Chocholík, rozhledna – Drnovice – Vyškov

Cyklistické trasy Pochodu osvobození Vyškova 2013

• 40 km: Vyškov – Nosálovice – Kašparovský dvůr – Drnovice – Chocholík, rozhledna – Kopaniny – Račice – Rakovecké údolí, rozc. – U Tří smrků – Ruprechtov – Rychtářov – Dědice – Vyškov
  • 60 km: Vyškov – Nosálovice – Kašparovský dvůr – Drnovice – Chocholík, rozhledna – Kopaniny – Račice – Bukovinka – Lhotky, rozc. – Malá Říčka – Kalečník – U Tří javorů – Chobot, rybník – Nemojany – Luleč – Drnovice – Vyškov
  • 80 km:

Vyškov – Nosálovice – Kašparovský dvůr – Drnovice – Chocholík, rozhledna – Kopaniny – Račice – Bukovinka – Bukovina – Jedovnice – Vilémovice – Sloup – Šošůvka – Holštejn – Baldovec – Studnice – Rychtářov – Dědice – Vyškov

Dětská trasa kolem Kačence 2013

START - Masarykovo náměstí (u radnice), přes kruhový objezd směrem na Brňany, po ulici Na Hrázi až k Areálu domova důchodců, dále po Polní a po asfaltovém chodníku ke Kačenci.

Na hrázi Kačence (kontrolní místo č.1) – sportovní hry a razítka. Na konci hráze vlevo (po pravé straně rybníka) k chatě Hubertka (kontrolní místo č.2) – poznávací soutěže, razítka.

Polní cestou směrem na ulici Brněnskou – před halou HESTEGO odbočit vpravo až na ulici Cukrovarskou k Zooparku – CÍL (do 14.00 hodin).

Trasu možno zkrátit – za hrází odbočit vpravo na polní cestu – na konci cesty odbočit na Cukrovarskou k Zooparku – CÍL

Trasa může vést i po cyklostezce na Brněnské, za zahradnictvím odbočit vpravo a přejít na Cukrovarskou k Zooparku – CÍL